Direktoriaus pavaduotojo darbotvarkės
DIREKTORIAUS PAVADUOTOJOS DARBO SAVAITĖ (2019-09-16 – 2019-09-20)
Pirmadienis, rugsėjo 16 d.
8.00 – 8.30 val. Darbas su raštais ir dokumentais, jų nukreipimas vykdytojams.
8.30 – 9.00 val. Savivaldybės vadovų pasitarimas.
9.00 – 10.30 val. Darbas su raštais ir dokumentais, jų nukreipimas vykdytojams.
10.30 – 12.00 val. Maršrutų koordinavimo komisijos posėdis
12.45 – 17.00 val. Darbas su raštais ir dokumentais, jų nukreipimas vykdytojams.
Antradienis, rugsėjo 17 d.
8.00 – 8.30 val. Darbas su dokumentais bei raštais, jų nukreipimas vykdytojams.
8.30 – 9.00 val. Savivaldybės vadovų pasitarimas.
9.00 – 10.00 val. Pasitarimas dėl vėluojančių užduočių.
10.00 – 11.00 val. Darbas su dokumentais bei raštais, jų nukreipimas vykdytojams.
11.00 – 12.00 val. Pasitarimas dėl vėluojančių sutarčių.
12.45 – 15.00 val. Susitikimas su Nevyriausybinių Organizacijų Informacijos ir paramos Centro direktoriumi.
15.00 – 17.00 Darbas su dokumentais bei raštais, jų nukreipimas vykdytojams.
Trečiadienis, rugsėjo 18 d.
8.00 – 8.30 val. Darbas su raštais ir dokumentais, jų nukreipimas vykdytojams.
8.30 – 9.00 val. Savivaldybės vadovų pasitarimas.
9.00 – 10.00 val. Darbas su raštais ir dokumentais, jų nukreipimas vykdytojams.
10.00 – 12.00 val. Projekto „Lyderių laikas 3“ savivaldybės kūrybinės komandos konsultacija Šiaulių universiteto botanikos sode.
12.45 – 17.00 val. Darbas su raštais ir dokumentais, jų nukreipimas vykdytojams.
Ketvirtadienis, rugsėjo 19 d.
Susitikimas Kazlų Rūdos savivaldybėje su vadovais ir administracijos darbuotojais.
Penktadienis, rugsėjo 20 d.
8.00 – 8.30 val. Darbas su raštais ir dokumentais, jų nukreipimas vykdytojams.
8.30 – 9.00 val. Savivaldybės vadovų pasitarimas.
9.00 – 12.00 val. Verslo tarybos posėdis.
13.00 – 14.00 val. Šiaulių rajono savivaldybės socialinio paslaugų plano 2020 metams rengimo pasitarimas.
14.00 – 15.00 val. Sutarčių kainų pagrįstumo komisija.
15.00 – 17.00 val. Darbas su raštais ir dokumentais, jų nukreipimas vykdytojams.
Pastaba: darbotvarkė gali keistis.