SPECIALIEJI REIKALAVIMAI DARBUOTOJUI , EINANČIAM
ŠIAS PAREIGAS
4.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
4.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį socialinio darbo organizavimo srityje;
4.3. išmanyti Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos, Socialinių paslaugų įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius socialines paslaugas bei socialinį darbą.
4.4. mokėti bent vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių, prancūzų arba rusų) pradedančiojo vartotojo A2 lygiu;
4.5. mokėti dirbti kompiuterinėmis programomis: MS Excel, Outlook Express, Internet Explorer, MS Word;
4.6. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5.1. planuoja socialinių paslaugų teikimą rajone;
5.2. analizuoja ir vertina socialinių paslaugų poreikį rajone;
5.3. prognozuoja ir nustato socialinių paslaugų prioritetus, apimtis bei finansavimo poreikį;
5.4. vadovaudamasis Socialinių paslaugų planavimo metodika, kasmet sudaro socialinių paslaugų planą, koordinuoja jo įgyvendinimą, rengia ir įgyvendina kitas socialines programas, projektus;
5.5. renka statistinę informaciją, skaičiuoja ir prognozuoja lėšų poreikį socialinėms paslaugoms, ruošia mėnesines, ketvirtines ir metines ataskaitas, dirba su informacine kompiuterine programa (SPIS), rengia informaciją Savivaldybės tarybai, Administracijos direktoriui.
6.1. konsultuoja seniūnijų, socialinių įstaigų specialistus dėl socialinių paslaugų poreikio nustatymo tikslingumo;
6.2. organizuoja asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymą bei skyrimą:
6.2.1. įvertina asmens (šeimos) finansines galimybes mokėti už socialines paslaugas;
6.2.2. ruošia socialinių paslaugų skyrimo/neskyrimo sprendimo projektus ir teikia juos tvirtinti atsakingam asmeniui;
6.3. rengia Savivaldybės tarybos sprendimų socialinių paslaugų klausimais projektus;
6.4. rengia Administracijos direktoriaus įsakymų socialinių paslaugų klausimais projektus;
6.5. analizuoja įstaigose teikiamų socialinių paslaugų kokybę ir plėtros galimybes;
6.6. organizuoja Specialiųjų poreikių nustatymo ir tenkinimo komisijos (toliau – Komisija) darbą;
6.7. ruošia pažymų projektus dėl asmens specialiųjų poreikių lygio nustatymo ir jų tenkinimo;
6.8. priima prašymus – paraiškas ir dokumentus socialinėms paslaugoms gauti;
6.9. rengia informaciją Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, Socialinių paslaugų priežiūros departamentui apie savivaldybės teritorijoje teikiamas socialines paslaugas;
6.10. rengia sutarčių projektus dėl socialinių paslaugų;
6.11. vykdo kitus teisėtus ne nuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus ir užduotis pagal Skyriaus kompetenciją.